Naujausi darbo skelbimai, patarimai kaip įsidarbinti, konsultacijos ir dažniausia užduodami klausimai.
Užpildykite savo paskyrą nuo pradžios iki pabaigos. Geriau jokios „LinkedIn“ paskyros, negu neužpildyta ir neaktyvi.
Naudokite tikslinius raktinius žodžius, taip tapsite lengviau surandamas ir pastebimas atrankų specialistų ir potencialių darbdavių.
Rinkite rekomendacijas – paprašykite, kad buvę vadovai ar kiti kolegos parašytų apie jus atsiliepimą būtent „LinkedIn“ paskyroje.
Kontaktus „LinkedIn“ tinkle rinkite atsakingai ir tikslingai. Taip sukursite tokį kontaktų ratą, kuriame būsite pastebėtas.
„LinkedIn“ tinklas skiriasi nuo „Facebook“ – kurkite įrašus, kurie asocijuojasi su jūsų požiūriu į darbą, jus dominančiomis naujienomis profesinėje srityje, džiaukitės savo pasiekimais ar kompanijų rezultatais, prie kurių prisidėjote. Geriau venkite nereikšmingų citatų, linksmų paveikslėlių ar anekdotų.