Klientų aptarnavimo centro įkūrimas Vilniuje su 130 darbuotojų

Sukurkime įdarbinimo strategiją jau dabar!
Sprendimai verslui

Yara International nusprendė skubiai, per vienerius metus, įkurti daugiakalbį klientų aptarnavimo ir pagalbos centrą Vilniuje. Poreikis – įdarbinti 130 darbuotojų – nuo vadybos ir administracijos iki IT ir klientų aptarnavimo. Darbuotojai turėjo pradėti darbą etapais, kuriems buvo numatyti griežti terminai.

Sprendimas

Greitai atradome sistemą, kaip pasidalinti užduotimis komandoje per dvi funkcijas:

  • CORE – paieška, filtravimas, darbo pokalbiai telefonu
  • MORE – gyvi darbo pokalbiai ir tinkamų kandidatų aprašymų rinkimas

Vienintelis kliento kontaktinis asmuo – projektų vadovas. Klientui bei kandidatams atsakydavome į klausimus per mažiau nei 3 val.

Rezultatas

Įdarbintas personalo vadovas ir vadybininkai, vidinių IT sistemų vadybininkai, procesų vadovas ir vadybininkai, klientų aptarnavimo specialistai, logistikos, eksporto koordinatoriai bei komandų vadovai.

Iš viso per mažiau nei metus buvo įdarbinti 130 darbuotojų.

Pritraukti nišinių kalbų darbuotojai, kurių Lietuvoje buvo tik dešimtys. Dalis darbuotojų pritraukta iš užsienio, kadangi tam tikro profilio kandidatų Lietuvoje nebuvo.