Skubus rūbų prekės ženklo atėjimas į Lietuvos rinką

Sukurkime įdarbinimo strategiją jau dabar!
Sprendimai verslui

2012 m., nuo H&M paskelbimo apie atėjimą į Lietuvos rinką iki pirmųjų parduotuvių dviejuose didžiuosiuose miestuose, buvo likęs 4 savaičių laikotarpis surasti ir įdarbinti beveik 100 vadovų, parduotuvių vadybininkų, dizainerių ir pardavimo konsultantų.

H&M nepriekaištingo sprendimo lūkesčiams patenkinti, su, atrodo, neįmanomu 4 savaičių terminu ir tikslu įdarbinti 100 pilno etato darbuotojų, peržiūrėjome virš 2000 kandidatų. Tuomet buvo vos 1,3 milijono prieškalėdinės darbo rinkos dalyvių.

Sprendimas

H&M paskyrė Manpower rūpintis visu įdarbinimo procesu, kartu su susijusiomis kampanijomis ir įtemptu projekto terminu, visose Baltijos šalyse. Šiam projektui buvo paskirti penki Lietuvos komandos konsultantai ir atidarytas Manpower biuras uostamiestyje. Mūsų komanda turėjo sukurti kompleksišką įdarbinimo projektą, įtraukiant visus būtinus etapus, progreso prognozę ir blogiausių atvejų scenarijus kiekvienam projekto etapui.

Planuojant kompleksinį projektą, buvo pasitelkti neįprasti įrankiai darbuotojų pritraukimo kampanijai – reklamos didžiausiose skaitmeniniuose reklamos stenduose, populiariausiuose laisvalaikio laikraščiuose ir plakatai populiariausiame kavos namų tinkle Lietuvoje.

Prieš atidarydami parduotuves, H&M neturėjo atstovų biuro Lietuvoje. Taigi, suorganizavome patalpas kandidatų susitikimams, organizavome ir koordinavome darbo sutarčių pasirašymo procesą.

Rezultatas

Nepaisant iššūkių, H&M atėjimas į Lietuvą įvyko ne tik dėl globalios kompetencijos, tačiau ir dėl lokalios darbo rinkos ekspertiškumo. Lankstus ir inovatyvus požiūris valdant H&M lūkesčius ir planus bei kandidatų ir suinteresuotų šalių pridėtinė vertė pagreitino norimo rezultato pasiekimą.

Turėjome nuostabią galimybę dar kartą patys sau įrodyti savo galimybes ir pagerinti efektyvumo lygį įmonėje. Per trumpą laiką atlikome virš 1000 darbo pokalbių ir pateikėme virš 300 galutinių kandidatų klientui.

Galiausiai, didžiausios Baltijos šalyse parduotuvės atidarymas Lietuvoje įvyko laiku – H&M dabar jau 10 metų veikia Lietuvoje, nuolat įgyvendindami savo pažadus, kuriuos užbrėžia rinkai.