Įdarbinimo sprendimas keičiantis vartotojų paklausai
2014 m. Danske Bank, vienas iš 5 didžiausių Skandinavijos bankų Lietuvoje, pranešė apie esminius strateginius pokyčius dėl veiklos Lietuvos rinkoje. Danske Bank priėmė sprendimą atsisakyti savo B2C (verslas-vartotojui) segmento ir tapti industrijos lyderiu teikiant paslaugas išskirtinai B2B (verslas-verslui) klientams Lietuvoje. Šiam strateginiam sprenidmui įgyvendinti, Danske Bank pardavė savo B2C portfelį kitam Skandinavijos bankui Lietuvoje – Swedbank. Atitinkamai, kol visi B2C klientai nebuvo perduoti Swedbank, Danske Bank turėjo pagal griežtas, detalias sistemizavimo gaires suarchyvuoti beveik 10 000 individualių bylų informaciją – klientų veiklos istorijas, įsipareigojimus ir pan.
Sprendimas
Danske Bank patikėjo mums pasirūpinti darbuotojais, reikalingais įgyvendinti strateginį pasikeitimą Lietuvos rinkoje. Vartotojų informacijos sistemizavimas iš pradžių buvo suplanuotas įgyvendinti per metus. Taigi, turėjome surasti ir įdarbinti 15 archyvo asistentų, atsakingų už Danske Bank B2C verslo portfelio perdavimą Swedbank. Visgi, projekto terminas buvo pratęstas iki 3 metų, su 30 teisininkų vėlesniuose etapuose, ir galiausiai tapo tęstiniu projektu, vykstančiu iki šiol.
Besikeičianti Danske Bank teisininkų paklausa įvairiais projekto etapais turėjo būti išspręsta labai efektyviu būdu. Sukurta atskira kandidatų duomenų bazė, skirta Danske Bank projektui bei gilus kandidato kompetencijų supratimas, kurio reikalavo klientas, leisdavo HR konsultantams pristatyti rastus kandidatus kliento sprendimui per 2 dienas nuo užklausos, kuomet prireikdavo naujų teisininkų.
Be to, nuolatiniai statuso atnaujinimai ir susitikimai su Danske Bank atstovais, nuodugnus kliento poreikio supratimas ir pastangos pažvelgti į iššūkį kliento požiūriu padėjo tvirtą pagrindą Danske Bank lūkesčių įgyvendinimui. Rezultate, individuali įdarbinimo strategija, skirta išskirtinai Danske Bank, padėjo judėti su klientu vienu ritmu ir siekti bendrų tikslų.
Rezultatas
Nepaisant iššūkį keliančių pasikeitimų vartotojų paklausoje ir ypatingai aukštų kandidatų lūkesčių, mums kartu su Danske Bank pavyko pasiekti visus projekto etapus. Galų gale, kaip sutarta, Danske Bank pilnai paruošė savo verslo portfelį pardavimui Swedbank ir galėjo sėkmingai įgyvendinti strateginio pokyčio sprendimą Lietuvos rinkoje.
Be to, Danske Bank įvertintas aukštas klientų rekomendavimo indeksas (Net Promoter Score NPS) rodo aukštą Manpower sukurto ir įgyvendinto sprendimo kokybę, kuri lėmė ir besitęsiantį bendradarbiavimą bei kliento pasitikėjimą mumis kaip etišku HR partneriu.