Sekmės istorijos 22 lapkričio, 2022

Finansinių paslaugų įmonės relokacija

Sukurkime įdarbinimo strategiją jau dabar!
Sprendimai verslui

2018 m. vienas didžiausių finansinių paslaugų centrų Lietuvoje paskelbė apie savo relokaciją. Įmonė priėmė sprendimą pakeisti savo tarptautinę strategiją, pirmiausia perkeliant savo pagrindinį centrą į užsienį. Įmonėje tuo metu dirbo beveik 1000 profesionalų, todėl šios strategijos įgyvendinimas buvo nemenka užduotis. Pirmasis žingsnis šiam skaičiui sumažinti – perkelti daugiau nei pusę darbuotojų į partnerinę įmonę. Visgi, pagrindinis iššūkis išliko – išlaikant įmonės reputaciją ir darbdavio įvaizdį, atleisti daugiau nei 300 darbuotojų.

Sprendimas

Įmonė suplanavo atleisti darbuotojus per 1,5 metų – visi jie buvo informuoti ir galėjo savanoriškai pasirinkti išdarbinimo programą, kurią pasirinko daugiau nei 200 darbuotojų. Manpower Lietuva, kartu su Švedijos ir Jungtinės Karalystės organizacija „Right Management“, buvo paskirti pasirūpinti atleistųjų įdarbinimu, kad sušvelnintų darbuotojų atleidimo procesą, taip išsaugant įmonės įvaizdį ir reputaciją jų akyse. Rūpinomės koučingu – viena esminių užduočių šioje programoje. Kartu su 3 partneriais, mums pavyko užtikrinti aukščiausią gyvų koučingo sesijų kokybę tokiu mastu.

Vis dar dirbant įmonėje, visiems prie šios programos prisijungusiams darbuotojams – nuo pradedančiųjų specialistų iki vyriausiųjų vadovų – buvo pasiūlyta nuo 3 iki 12 mėn. pagalbos ir neribotų gyvų koučingo sesijų. Sekamas kiekvieno darbuotojo išdarbinimo programos žingsnis suteikė galimybę užtikrinti aukščiausią kokybę ir abipusį pasitenkinimą – tiek klientui, tiek darbuotojui. Be to, nors daugiausia buvo kalbama apie gaires ir asmeninius patarimus, kaip grįžti į darbo rinką, prisiminti turėtus įgūdžius ar įgauti naujų, koučingas buvo atliekamas pagal individualius poreikius. Koučingas buvo atliekamas Manpower biure, kad atleisti darbuotojai geriau pažintų mūsų komandą ir suteiktų darbuotojams ramybę išdarbinimo procese. Iki šiol bendraujame su atleistais darbuotojais.

Aukščiausios kokybės užtikrinimui, nuolat dalinomės grįžtamuoju ryšiu su įmonės atstovais, kad geriau suprastume kliento ir darbuotojų aktualiausius poreikius. Atsistoję į kliento batus, įgavę jo požiūrį, galėjome padėti tvirtą pagrindą rezultatui, kuris pranoktų paties kliento lūkesčius. Individualiai šiam klientui sukurta ir įgyvendinta išdarbinimo strategija padėjo palaikyti bendrą ritmą ir siekti bendrų tikslų kartu su klientu.

Rezultatas

Nepaisant šio didelio iššūkio, įmonė, kaip ir planavo, sėkmingai perkėlė savo finansines paslaugas į užsienį. Bendradarbiaudami su Mapower, klientai sugebėjo pakeisdami savo tarptautinę strategiją išlaikyti gerą reputaciją ir darbdavo įvaizdį. Virš 90% atleistų darbuotojų, kurie dalyvavo išdarbinimo programoje, sėkmingai grįžo į darbo rinką, atrado naujų galimybių ir netgi naujų karjeros krypčių – vien tai vertiname kaip vieną didžiausių mūsų komandos sėkmių. Atleisti darbuotojai teigiamai atsiliepė ne tik apie klientą, bet ir apie Manpower komandą.