Klientų aptarnavimo specialistas, -ė

  • Lokacija:
  • Atlyginimas:
    € 1.700 - € 2.500
  • Darbo laikas:
    Pilnas etatas
  • Paskelbta:
    1 mėn. prieš
  • Kategorija:
    Paslaugos / klientų aptarnavimas
  • Galioja:
    2021 19 birželio
  • Kalbos:
    English, Lietuvių

Ar norite realizuoti save palaikant nedidelę ir šaunią mūsų kliento ACO komandą vykdant įvairias užduotis? Turėsite galimybę sužinoti ir išmokti daugiau apie klientų aptarnavimą, užsakymų vykdymą, pardavimus ir marketingą!

Daugiau apie tarptautinę įmonę ACO skaitykite www.aco.lt ir www.aco.com

Šiuo metu kompanija ieško naujo komandos nario, tad turite galimybę tapti inovatyvios kompanijos bei draugiško kolektyvo dalimi!

 

Atsakomybės ir užduotys:

 

  • Produktų užsakymų proceso vykdymas – užsakymų suvedimas į sistemą, siuntimas tiekėjams, pristatymo organizavimas, dokumentų patikrinimas, bendravimas su klientais;
  • Administravimas – atsakinėjimas į telefono skambučius, dokumentacijos tvarkymas ir pan.
  • Pardavimo pasiūlymų, specifikacijų ruošimas;
  • Naujų pardavimo galimybių- statybos objektų, klientų  – paieška;
  • Įvairūs marketingo darbai, pavyzdžiui, pranešimų įmonės socialiniuose tinkluose ruošimas ir įkėlimas, įmonės internetinio tinklapio tvarkymas ir pan.

 

Puikiai tinkate šiam darbui, jei:

 

  • Turite aukštąjį išsilavinimą, pageidautina technikos srityje;
  • Kalbate bei rašote lietuvių ir anglų kalbomis;
  • Turite panašios darbo patirties išvardintose srityse;
  • Gebate planuoti savo laiką ir esate orientuotas,-a į rezultatą;
  • Greitai orientuojatės ir esate imlus,-i naujoms žinioms.

 

Įmonė ACO siūlo įdomų ir dinamišką darbą šiuolaikiškoje, į darbuotojus orientuotoje įmonėje. Kompanija siekia užtikrinti draugišką komandinę atmosferą, suteikti reikalingus mokymus bei karjeros ir asmeninio tobulėjimo galimybes.

 

Siūlomas atlyginimas:  1700-2500 Eur (neatskaičius mokesčių) priklausomai nuo Jūsų žinių ir patirties.

 

  Laukiame Jūsų CV, o kilus klausimams, skambinkite numeriu  +37067390737