
Priminimo skambučių operatorius (-ė)
Manpower klientė IPF Digital Lietuva yra pirmaujanti vartojimo kreditų sektoriaus įmonė, valdanti tokius prekių ženklus kaip „Creditea ir „Credit24“. FinTech rinkos atstovė, užsiimanti paskolų išdavimu, pasiruošusi į Tave investuoti ir priimti į savo draugišką komandą.
Priminimo skambučių operatoriaus (-ės) darbe save realizuosi finansų srityje ir dirbsi draugiškoje tarptautinėje komandoje, kurioje skatinama ne tarpusavio konkurencija, o palaikymas ir komandinė dvasia.
Jei trokšti žinių ir vis pasvarstai apie naują karjeros posūkį, prisijunk prie IPF Digital Lietuva.
Darbo pobūdis:
- Mandagiai ir kokybiškai priminti klientams telefonu ir el.paštu apie vėluojančias įmokas pagal įmonės nustatytus standartus;
- Padėti klientams spręsti finansinius reikalus ir išlaikyti gerą kreditingumo istoriją;
- Įvertinti klientų prašymus bei poreikius ir pateikti, esant galimybei, tinkamus sprendimus;
- Taip pat tikimės, kad tau bus įdomu sužinoti daugiau apie finansų rinką, jos reguliavimą ir taikyti įgytas žinias;
- Naudotis informacinių sistemų, platformų, mobiliųjų aplikacijų galimybėmis;
- Darbo laikas nuo 8:00 iki 17:00 tik darbo dienomis.
Sėkmingam darbui reikės:
- Darbo patirties klientų aptarnavimo srityje skambučių centre ar panašioje specifikoje;
- Pageidautinas aukštasis išsilavinimas;
- Taisyklingos lietuvių kalbos raštu ir žodžiu;
- Anglų kalbos žinių, sklandžiam darbo specifikos mokymuisi;
- Bendrosios ekonomikos, finansų žinių, kurios būtų vertinamos kaip privalumas;
- Taip pat kaip ir komunikabilumo, greitos reakcijos bei pokalbio valdymo įgūdžių.
Įmonė siūlo:
- Modernų biurą Naujamiestyje su nemokamu parkingu ir užkandžiais;
- Hibridinio darbo modelį. Dirbama pirmadieniais – penktadieniais;
- Papildomą sveikatos draudimą, suteikiantį apsaugą ir rūpinimąsi Tavo gerove;
- Komandinius renginius, šventes, bendrus pietus bei profesinio augimo galimybes.