Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
Lokacija: Vilnius
Atlyginimas: 1435€ (Gross)
Tipas: Visa darbo diena
Kalba: lietuvių
Darbo sritis: Administravimas
Terminas: 14 kovo, 2025
Įkelta: 14 sausio, 2025
Kaip IPF Digital Lietuva Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), būsi atsakingas (-a) už tai, kad kliento patirtis, siekiant gauti paskolą, būtų sklandi, greita ir kokybiška, o į kliento klausimus ir poreikius būtų atsakyta tinkamai ir tikslingai.
Darbo pobūdis:
- Užtikrinti, kad klientų užklausos, gautos telefonu, el. paštu ar kitais šaltiniais, būtų greitai ir efektyviai išspręstos;
- Pagal įstatymus ir įmonės taisykles vertinti klientų paskolų paraiškas bei priimti sprendimus dėl paskolų suteikimo;
- Konsultuoti klientus telefonu, siekiant suteikti jiems visą informaciją apie paskolos sąlygas, įmonės produktus ir geriausią pasiūlymą;
- Siekti bei įgyvendinti komandinius bei asmeninius pardavimo tikslus.
Iš tavęs tikimės:
- Klientų aptarnavimo darbo patirties;
- Patirtis skambučių centre būtų vertinama kaip didelis privalumas, tačiau atsižvelgtume ir į kitas sėkmingas klientų aptarnavimo patirtis;
- Puikių lietuvių kalbos žinių tiek žodžiu, tiek raštu, anglų kalbos pagrindų, o rusų kalba būtų vertinama kaip privalumas;
- Gebėjimo klausytis, spręsti kylančias problemas, o pardavimo žinios padėtų efektyviai atlikti šio darbo funkcijas.
Darbo laikas:
Slenkantis grafikas 2 pamainomis: 8-17 val., 10-19 val. bei dirbame kas antrą savaitgalį.
Įmonė siūlo:
- Turėsi įvedimo planą bei mentorius. Nuolat tobulėsi įmonės organizuojamuose mokymuose;
- Moderni darbo erdvė biure Vilniaus Naujamiestyje, derinant hibridinį darbo modulį;
- Komandos pietūs kiekvieną pirmadienį ir pilnai aprūpinta virtuvė su užkandžiais ir gaiviaisiais gėrimais;
- Visada turėsi vietą automobiliui, sveikatos draudimą bei kitas papildomas naudas.