Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (švedų arba norvegų kalba)

Lokacija: Lietuva
Atlyginimas: 1600 – 2200€ (Gross)
Tipas: Visa darbo diena
Kalba: Lietuvių
Darbo sritis: Pardavimai, mažmena ir marketingas
Terminas: 21 sausio, 2025
Įkelta: 21 lapkričio, 2024

Manpower klientas Įrankiai.lt – tarptautinė įmonė, priklausanti „Verkter“ grupei, žinoma dėl aukštos kokybės įrankių ir darbo įrangos, skirtos profesionalams ir mėgėjams. Bendradarbiaudama su pirmaujančiais gamintojais, įmonė siūlo platų asortimentą, įskaitant rankinius ir elektrinius įrankius, darbo drabužius ir apsaugos priemones. Įmonė išsiskiria savo įsipareigojimu kokybei, inovacijoms ir puikiu klientų aptarnavimu.

Šiuo metu ieškome Klientų aptarnavimo specialisto (-ės) (švedų arba norvegų kalba), kuris (-i) prisijungtų prie Įrankiai.lt dinamiškos ir profesionalios komandos, tapdamas (-a) svarbia komandos dalimi, kuriančia aukštos kokybės paslaugas klientams.

Darbo pobūdis:

  • Klientų aptarnavimas laiškais ir skambučiais švedų kalba;
  • Švedijos projektų administravimas: mokėjimų tvirtinimas, užsakymų priežiūra ir informavimas apie galimus vėlavimus;
  • Grąžinimų ir garantinių atvejų tvarkymas, įskaitant pinigų grąžinimus bei transporto organizavimą;
  • Klientų skundų valdymas ir darbas su mokėjimo sistemomis;
  • Logistikos procesų koordinavimas su vietiniais kurjeriais.

Mes tikimės, kad Jūs:

  • Mokate švedų arba norvegų kalbą ir norite šį įgūdį pritaikyti kasdien bendraujant;
  • Pasižymite puikiais kompiuterinio raštingumo įgūdžiais;
  • Esate komunikabilus (-i), atsakingas (-a) ir atidus (-i) detalėms;
  • Turite patirties klientų aptarnavimo srityje arba esate pasirengęs (-usi) tobulėti ir augti šioje srityje.

Įmonė siūlo:

  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
  • Draugišką ir palaikančią darbo aplinką;
  • Skanėstų ketvirtadienius;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros augimo galimybes.